Markt van morgen - antwerp


16 comments:

Mars said...

Genoeg belangstelling zie ik!

studiomam said...

Het was super! Op de foto's was het ''rustig'' ze zijn nogal laat op de dag genomen :)

Mimi said...

hoe tof & plezant om te doen lijkt me!
liefs, mimi xxx

Poesie Oh Hi! said...

Hihi het is lekker druk om je kraam :)

Jessi said...

Super! Het was leuk je tegen te komen :)
Wij stonden nogal afgelegen van de drukte. Wel jammer.

Unknown said...

Wauw dat ziet er druk uit! Leuk, ik zou ook dolgraag eens een bezoekje aan je kraam willen brengen!

lien said...

Wat leuk! Lijkt me super al die mensen die jouw kaartjes bekijken en kopen...!!

Guy en Dina said...

Ja he 't was een hele gezellige drukke dag! Precies zoals gewenst ;-)

Unknown said...

Ik heb je daar zien staan. Jouw kaartjes zijn echt heel mooi!

studiomam said...

ja de markt van morgen is super leuk :)

studiomam said...

ja hier was het aangenaam druk :) een uurtje er voor leek het meer op een gevecht wie ik eerst kon bedienen :) Maar drukke markten zijn wel fijn.

studiomam said...

ja het is fijner als je op het pleintje zelf in het straat waar ik stond was veel wind :s volgende keer moeten we een beter plaatsje zoeken mss kunnen we dan eesn naast elkaar staan :) (volgende keer ... vroeger komen dus = vroeger opstaan :s )

studiomam said...

je bent altijd welkom :)

studiomam said...

bedankt :)

studiomam said...

indd met een perfect weertje :)

studiomam said...

ja ik vraag me steeds af welke eindbestemming mijn kaartje gaat hebben :)